Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach „Annapoorna Aufood India 2019”

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Artur Cieśluk | 2019-09-05 11:42:58
polandtastesgood, food, polishfood, poland, kowr

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa już po raz czwarty uczestniczył w odbywających się od 29-31 sierpnia 2019 r. w Mumbaju targach Annapoorna Aufood India 2019 (wcześniej: Annapoorna – World of Food India).

Realizując działania promujące polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych na stoisku narodowym pod hasłem „Poland tastes good” o powierzchni 72 m2 KOWR umożliwił 9 polskim firmom reprezentującym różne branże sektora spożywczego: produkty mleczarskie, owoce świeże, mrożone i suszone, konfekcja, herbaty parzone na zimno, produkty mięsne oraz kawior, prezentację oferty potencjalnym zagranicznym kontrahentom. Prezentowane produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem odwiedzających targi.

 

Pierwszego dnia targów odbyło się oficjalne otwarcie polskiego stoiska narodowego, którego dokonał Konsul Generalny RP w Mumbaju, pan Damian Irzyk oraz wiceprezes Indo Polish Chamber of Commerce & Industry, pani Lucyna Jaremczuk.

 

Polskiemu wystąpieniu na targach towarzyszyła misja gospodarcza zorganizowana przez KOWR we współpracy z Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH w Mumbaju. W ramach tego wydarzenia zostało zorganizowane w spotkanie informacyjne nt. indyjskiego rynku rolno-spożywczego w Indiach oraz sesja B2B z przedstawicielami indyjskich kontrahentów.

 

Przedstawiciele polskich firm mieli także możliwość poznania asortymentu produktów oraz cen na rynku indyjskim dzięki udziałowi w objeździe po punktach sprzedaży detalicznej (tzw. store-check). Przedsiębiorcy odwiedzili sieci handlowe w Mumbaju z importowanymi produktami: Nature’s Basket i Foodhall.

 

W ramach stoiska narodowego zorganizowanego przez KOWR, każdego dnia targów poprzez odbywające się pokazy kulinarne połączone z degustacją, prowadzona była promocja polskiej kuchni, żywności oraz Polski jako kraju z tradycjami i jednocześnie nowoczesnego pod względem kulinarnym.

 

Targi Annapoorna Anufood India stanowią okazję do nawiązania kontaktów handlowych oraz znalezienia alternatywnych rynków zbytu dla polskich towarów. Indie są wskazywane przez przedsiębiorców jako jeden z rynków perspektywicznych dla polskiego eksportu. Liczna populacja tego kraju oraz zróżnicowanie kulturowe sprawiają, że może być to atrakcyjny rynek zbytu dla polskich producentów żywności.






Wybrane
oferty polskich przedsiębiorstw

Taśma z nadrukiem - Taśmy pakowe z nadrukiem - Hurt i Detal

Taśmy z nadrukiem dla Twojej firmy w ilościach hurtowych i detalicznych. Realizuje zamówienia w c...
Polska - WARSZAWA 2020-10-21 Dodał: Paweł Bednarski Zdrowie i medycyna, Doradztwo/consulting/edukacja, Handel, IT/ICT, Usługi finansowe Zobacz ofertę

Szampony do włosów

Oferujemy szampony do włosów dla mężczyzn najlepszych marek Polskich i zagranicznych. W naszym as...
Polska - CZERWIONKA-LESZCZYNY 2021-04-17 Dodał: Dawid Perz Kosmetyki Zobacz ofertę

Pudry do włosów

W naszej ofercie znajdą Państwo pudry do włosów w wielu rodzajach. Pudry to kosmetyki nowatorskie...
Polska - CZERWIONKA-LESZCZYNY 2021-04-17 Dodał: Dawid Perz Kosmetyki Zobacz ofertę

Zobacz więcej ofert