Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach „PRODEXPO 2019”

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Artur Cieśluk | 2019-11-28 07:19:48
polandtastesgood, food, polishfood, poland, kowr

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa po raz kolejny uczestniczył w targach PRODEXO 2019, odbywających się w dniach 12-15 listopada 2019 r. w Mińsku na Białorusi.

Realizując działania promujące polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych, KOWR na polskim stoisku narodowym pod hasłem „Poland tastes good” umożliwił przedstawienie oferty 6 polskim firmom reprezentującym różne branże: produkty mięsne, owoce świeże, herbaty, zioła i herbaty ziołowe, suplementy lecznicze oraz hodowla roślin i zwierząt. Oferta firm obecnych na polskim stoisku narodowym spotkała się z zainteresowaniem odwiedzających targi.

 

Pierwszego dnia, po oficjalnym otwarciu targów, polskie stoisko narodowe odwiedzili przedstawiciele administracji rządowej Republiki Białorusi, którzy zapoznali się z ofertą firm obecnych na stoisku oraz spróbowali przygotowanych dań kuchni polskiej.

 

Polskiemu wystąpieniu na targach towarzyszyła misja handlowa zorganizowana przez KOWR we współpracy z Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH w Mińsku. W ramach tego wydarzenia zostało zorganizowane spotkanie informacyjne nt. białoruskiego rynku rolno-spożywczego.

 

Ponadto KOWR zorganizował stoisko informacyjno-promocyjne Branżowego Programu Promocji Polskich Specjalności Żywnościowych (BPP), a także każdego dnia targów, poprzez pokazy kulinarne połączone z degustacją, prowadzona była promocja polskiej żywności oraz Polski jako kraju z tradycjami i jednocześnie nowoczesnego pod względem kulinarnym.

 

Targi PRODEXPO stanowią okazję do nawiązania kontaktów handlowych oraz znalezienia alternatywnych rynków zbytu dla polskich towarów. Republika Białorusi może być perspektywicznym rynkiem zbytu dla polskiego eksportu ze względu na swoją bliskość geograficzną oraz podobieństwa kulturowe.