Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach „Annapoorna Aufood India 2019”

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Artur Cieśluk | 2019-09-05 11:42:58
polandtastesgood, food, polishfood, poland, kowr

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa już po raz czwarty uczestniczył w odbywających się od 29-31 sierpnia 2019 r. w Mumbaju targach Annapoorna Aufood India 2019 (wcześniej: Annapoorna – World of Food India).

Realizując działania promujące polskie artykuły rolno-spożywcze na rynkach zagranicznych na stoisku narodowym pod hasłem „Poland tastes good” o powierzchni 72 m2 KOWR umożliwił 9 polskim firmom reprezentującym różne branże sektora spożywczego: produkty mleczarskie, owoce świeże, mrożone i suszone, konfekcja, herbaty parzone na zimno, produkty mięsne oraz kawior, prezentację oferty potencjalnym zagranicznym kontrahentom. Prezentowane produkty spotkały się z dużym zainteresowaniem odwiedzających targi.

 

Pierwszego dnia targów odbyło się oficjalne otwarcie polskiego stoiska narodowego, którego dokonał Konsul Generalny RP w Mumbaju, pan Damian Irzyk oraz wiceprezes Indo Polish Chamber of Commerce & Industry, pani Lucyna Jaremczuk.

 

Polskiemu wystąpieniu na targach towarzyszyła misja gospodarcza zorganizowana przez KOWR we współpracy z Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH w Mumbaju. W ramach tego wydarzenia zostało zorganizowane w spotkanie informacyjne nt. indyjskiego rynku rolno-spożywczego w Indiach oraz sesja B2B z przedstawicielami indyjskich kontrahentów.

 

Przedstawiciele polskich firm mieli także możliwość poznania asortymentu produktów oraz cen na rynku indyjskim dzięki udziałowi w objeździe po punktach sprzedaży detalicznej (tzw. store-check). Przedsiębiorcy odwiedzili sieci handlowe w Mumbaju z importowanymi produktami: Nature’s Basket i Foodhall.

 

W ramach stoiska narodowego zorganizowanego przez KOWR, każdego dnia targów poprzez odbywające się pokazy kulinarne połączone z degustacją, prowadzona była promocja polskiej kuchni, żywności oraz Polski jako kraju z tradycjami i jednocześnie nowoczesnego pod względem kulinarnym.

 

Targi Annapoorna Anufood India stanowią okazję do nawiązania kontaktów handlowych oraz znalezienia alternatywnych rynków zbytu dla polskich towarów. Indie są wskazywane przez przedsiębiorców jako jeden z rynków perspektywicznych dla polskiego eksportu. Liczna populacja tego kraju oraz zróżnicowanie kulturowe sprawiają, że może być to atrakcyjny rynek zbytu dla polskich producentów żywności.






Wybrane
oferty polskich przedsiębiorstw

Płotki przeciwśniegowe

Płotki śniegowe montujemy by zapobiec zrywaniu lub deformacji rynny w skrajnych wypadku i regionó...
Polska - POZNAŃ 2021-05-05 Dodał: Marcin Ciesielski Produkcja metalowych wyrobów gotowych Zobacz ofertę

Rynny aluminiowe

Do zalet rynien aluminiowych można zaliczyć wcześniej wspomniana lekkość. Aluminium należy do sur...
Polska - POZNAŃ 2021-05-05 Dodał: Marcin Ciesielski Produkcja metalowych wyrobów gotowych Zobacz ofertę

Rynny miedziane

Najpopularniejszymi materiałami stosowanymi do produkcji orynnowań są stal, aluminium oraz właśni...
Polska - POZNAŃ 2021-05-05 Dodał: Marcin Ciesielski Produkcja metalowych wyrobów gotowych Zobacz ofertę

Zobacz więcej ofert